Wszystkie produkty dostępne w sklepie pl posiadają gwarancję producenta.
Warunkiem ubiegania się o rekompensatę z tytułu gwarancji jest okazanie wypełnionej karty gwarancyjnej lub dowodu zakupu czyli faktura VAT.
Problemy techniczne są rozpatrywane przez autoryzowane placówki serwisowe producenta/importera, których adresy znajdą Państwo na karcie gwarancyjnej i/lub na stronie internetowej producenta/importera.
Jeżeli produkt posiada kartę gwarancyjną i nie została ona wypełniona przez sklep Niebieskalazienka.pl , podstawą gwarancji jest wówczas dowód zakupu, czyli faktura VAT. Wówczas karta gwarancyjna jest ważna razem z dowodem zakupu.
Na Państwa życzenie obsługa sklepu Niebieskalazienka.pl może wypełnić kartę gwarancyjną. Po rozpakowaniu produktu prosimy o przesłanie jego karty gwarancyjnej na adres naszej firmy. Wypełnioną kartę niezwłocznie do Państwa odeślemy.