1. Wszystkie produkty dostępne w sklepie pl  posiadają gwarancję producenta.
  2. Warunkiem ubiegania się o rekompensatę z tytułu gwarancji jest  okazanie wypełnionej karty gwarancyjnej lub dowodu  zakupu czyli faktura VAT.
  3. Problemy techniczne są rozpatrywane przez autoryzowane placówki serwisowe producenta/importera, których adresy znajdą Państwo na karcie gwarancyjnej i/lub na stronie internetowej producenta/importera.
  4. Jeżeli produkt posiada kartę gwarancyjną i nie została ona wypełniona przez sklep Niebieskalazienka.pl , podstawą gwarancji jest wówczas dowód zakupu, czyli faktura VAT. Wówczas karta gwarancyjna jest ważna razem z dowodem zakupu.
  5. Na Państwa życzenie obsługa sklepu Niebieskalazienka.pl  może wypełnić kartę gwarancyjną. Po rozpakowaniu produktu  prosimy o przesłanie jego karty gwarancyjnej na adres naszej firmy.  Wypełnioną kartę niezwłocznie do Państwa odeślemy.