• Czy mogę zwrócić zakupiony towar? Tak! W naszym sklepie możesz zwrócić towar bez podania przyczyny i bez dodatkowych opłat (bez odstępnego). Warunki dokonywania zwrotów zostały sformułowane na podstawie ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz 827).Jak mogę zwrócić towar?Sprawdź, czy spełniasz warunki pozwalające na dokonacie zwrotu towaru:
- nie minęło 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zamówienia
- zakupu dokonałeś jako osoba prywatna (nie na firmę).
  • Pobierz i wypełnij Oświadczenie o odstąpieniu od umowy kupna-sprzedaży tutaj
  • Nastepnie prześlij wypełnione oświadczenie drogą mailową lub tradycyjną do sklepu.
Po potwierdzeniu otrzymania oświadczenia wyślij zwracany produkt wraz z powyższym oświadczeniem na adres:
 
365dom.pl
Baśniowa 3a
05-805 Otrębusy
  • Stan zwracanego towaru Zgodnie z treścią ustawy: „towar powinien zostać zwrócony w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu”. Prosimy, aby nie odsyłać towarów zniszczonych lub niesprawnych. Tego typu produkty należy zgłaszać do do działu reklamacji na podstawie gwarancji lub z tytułu rękojmii, (więcej w dziale Reklamacje)

Podsumowanie
  • Prawo zwrotu towaru bez podawania przyczyny przysługuje tylko konsumentom.
  • Towar należy zwrócić w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty odbioru towaru.
  • Jeżeli 14 dzień wypada w weekend lub święto, termin przechodzi na następny dzień roboczy.
  • Koszty zwrotu towaru ponosi Klient.
  • Rozpakowanie towaru nie oznacza wygaśnięcia prawa do zwrotu towaru.
  • Klient otrzyma zwrot pieniędzy w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty zwrotu towaru. Zwykle do 3 dni roboczych od daty dostarczenia towaru do sklepu.
  • Pamiętaj, aby przed wysyłką zwracanego towaru go dobrze zabezpieczyć. Informujemy, że przesyłki uszkodzone i wysłane za pobraniem nie będą przyjmowane.
  • W przypadku niespełnienia podanych powyżej warunków, zwrot towaru może nie zostać przyjęty, a zwracany towar będzie można odebrać w siedzibie firmy.